Account Project Coördinator
De functie
De Account/Project Coördinator is verantwoordelijk voor klanttevredenheid van één of enkele key accounts. Vanuit onze interne organisatie zorg jij voor efficiënte en effectieve inrichting van onze processen om aan de specifieke behoeften van deze klanten te voldoen. Je onderhoudt contacten met deze klanten en verzorgt analyses en rapportages. Je beheert prijzen en productgegevens in systemen en portals en draagt zorg voor correcte labels op producten en beschikbaarheid van safety data sheets. Je hebt contact met leveranciers en vrijwel alle afdelingen in ons bedrijf. In voorkomende gevallen verricht je ook operationele werkzaamheden voor de klant of binnen het project. In deze multi-disciplinaire functie rapporteer je aan het Hoofd Customer Service.
Het profiel
- Bedrijfskundige of supply chain opleiding op MBO of HBO niveau.
- 3 tot 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
- Ervaring met ERP systemen (bij voorkeur met Navision).
- Vaardig in het gebruik van MS Office (met name Excel).
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Analytisch en klantgericht.
- Woonachtig of bereid je te vestigen in (de omgeving van) Alphen aan den Rijn
Wat mag je verwachten?
- Een afwisselende baan binnen een dynamisch bedrijf met leuke collega’s
- Een marktconform salaris
- 8% vakantiegeld, 25 vakantiedagen en 6,5 ATV dagen
- Pensioenopbouw
- Reiskostenvergoeding
Solliciteren
Je kunt eenvoudig solliciteren op deze vacature door op de onderstaande knop te klikken. Heb je nog vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op via het e-mailadres info@example.com of bel ons op telefoonnummer +31 6 12345678. We staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen bij je sollicitatieproces.
Er zijn geen artikelen gevonden die aan deze filters voldoen
Actuele vacatures bij Mavom
Wij zijn altijd op zoek naar gemotiveerde, getalenteerde mensen om één van onze afdelingen te versterken.